poniedziałek, 22 lipca 2013

Akcja recenzja - donatka18

"The Lone Ranger" - MAJSTERSZTYK! Film jak najbardziej godny polecenia!
Dużo akcji, wartkiej akcji, mnóstwo humoru. Film ogląda się z takim "zapatrzeniem",
że nawet nie wiemy, dlaczego tak szybko się kończy :)
Duet Depp i Hammer rewelacyjny, zwłaszcza dialogi Deppa dodają całemu filmowi "smaczku".
Nawet mój mąż (który nie zachwyca się tak Deppem jak ja) powiedział wychodząc z kina, że
"mało było Janka" (czyt. Johnny'ego), a uwierzcie mi, że takie słowa z jego ust to coś niespotykanego.
Poza tym reakcja ludzi na sali podczas seansu tylko utwierdza mnie w tym, że "The Lone Ranger" jest filmem, który powinno się obejrzeć!
POLECAM! POLECAM! POLECAM!

2 komentarze:

  1. Też byłam na tym filmie dzień po premierze. Byłam z koleżanką która za bardzo nie lubi Deppa i trochę się krępowałam śmiać z tekstów i akcji, gdyż ona miała ponurą minę. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. RACJA ! Film świetny ! Dużo akcji i bardzo śmieszne dialogi :)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga