piątek, 23 stycznia 2015

The Ellen DeGeneres Show

Czy byłem na plaży dla nudystów?
Tak

Czy zostałem kiedyś aresztowany?
Tak

Czy zrobiłem sobie tatuaż, którego żałuję?
Nie

Czy należę do klubu Mile High?*
Tak

Czy kłamałem, żeby dostać pracę?
Tak
(Ciągle kłamię, żeby dostać pracę.)

Czy zdarzyło się, że nie dostałem mandatu za przekroczenie prędkości, tylko dlatego, że jestem sławny?
Nie

Czy kiedykolwiek zapomniałem imienia osoby, z którą się umówiłem?
Nie

Czy kiedykolwiek widziałem osobę, która grała w Mortdecai nago?
Tak

Czy kiedykolwiek skłamałem podczas wywiadu?
Nie

Czy uprawiałem seks przez SMSy?
Nie

Czy kiedykolwiek powiedziałem, że dziecko jest urocze, kiedy tak naprawdę było brzydkie?
Tak


https://www.youtube.com/watch?v=WOgKIlvjlQ8


*Mile High Club to określenie osób, które uprawiały seks w samolocie.

2 komentarze:

  1. Dzięki!!!! Niedługo napiszę recenzję. Mi się bardzo film podobał. Po prostu lekka komedia!

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga