piątek, 3 czerwca 2016

AKCJA - RECENZJA: Alicja po drugiej stronie lustra

Autor: Karolina

Alicja w Krainie Czarów mnie oczarowała, dlatego w zniecierpliwieniu oczekiwałam na sequel. 
Oczekiwania były duże i spory był też strach - czy Bobin będzie godnym następcą Burtona? 
Obsada przemawiała na jego korzyść, fabuła też, podobnie jak publikowane w masowej ilości filmiki promocyjne. 
Film okazał się niezwykle piękny wizualnie, postaci były perfekcyjnie zagrane, choć nie były aż tak porywające pod względem charakterów, jak w części pierwszej. Szczególnie ujął mnie Czas w wykonaniu Sachy Barona Cohena, wybitny występ. Johnny i Mia po raz kolejny stworzyli niesamowity duet, który chwycił mnie za serce. 
Miałam przyjemność oglądać ten film w 3D, efekty specjalne były naprawdę świetne.
Jedynym minusem filmu jest ciągłe przeskakiwanie w czasie, widz, szczególnie młodszy (jak na przykład moja córka) bardzo łatwo może się w tym wszystkim pogubić.
Uważam, że bardzo pięknym gestem było zadedykowanie filmu Alanowi Rickmanowi.  
Film serdecznie polecam wszystkim, których urzekła pierwsza część i którzy mają ochotę na chwilę oderwać się od szarej rzeczywistości. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga