środa, 22 lutego 2017

Moose Jaws

Johnny po raz trzeci wcieli się w Guya Lapointe w ostatnim filmie cyklu True North w reżyserii Kevina Smitha. 

Kiedy Johnny usłyszał, że kręcimy Moose Jaws, napisał do mnie "Naprawdę robisz film, który nazywa się Moose Jaws?". Potwierdziłem. "Czy to jest to, co myślę?" Odpowiedziałem: "To Szczęki, tyle że z łosiem zamiast rekina". Zapytał: "Czy mogę być zjedzony przez łosia?", odpowiedziałem, że absolutnie. Więc on też powróci jako Guy Lapointe.

Film jest na razie na etapie tworzenia scenariusza. 


2 komentarze:

  1. Czy jest gdzieś dostępny film Yoga Hosers? I czy wiadome jest coś na jego wydanie na DVD? Pierwsza część tej serii bardzo mnie zainteresowała i jestem ciekawa kontynuacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co widzę, można go obejrzeć online na CDA. Film został wydany na DVD i Blu-ray w listopadzie.

      Usuń

Archiwum bloga