poniedziałek, 10 czerwca 2013

F*** + Artykuł

DUŻA 50

W biegu przed kinową premierą The Lone Ranger, Johnny Depp opowiedział F*** o kończeniu pół wieku i o tym, że wciąż jest zszokowany tym, że jest światową supergwiazdą.
By Bruno Lester

Dziewiątego czerwca Johnny Depp kończy pięćdziesiąt lat i świętuje tę okazję nowym życiem, nowym romansem i nowym filmem. Ekscentryczny gwiazdor takich megahitów jak Alicja w Krainie Czarów, Edward Nożycoręki, Charlie i fabryka czekolady i czterech części Piratów z Karaibów w zeszłym roku zostawił matkę swoich dzieci, z którą spotykał się przez trzynaście lat, francuską aktorkę i piosenkarkę Vanessę Paradis dla biseksualnej partnerki z planu The Rum Diary Amber Heard.

Depp nie przyznaje się do kryzysu wieku średniego i utrzymuje, że wcale nie boi się starości. "Jaka jest alternatywa?" pyta. "Myślę, że jeśli się chce, można pozostać na zawsze dzieckiem. Znałem wielu ludzi, którzy w starszym wieku byli jak małe dzieci, mieli energię małych dzieci, ich ciekawość i fascynację. Uważam, że starzenie się to świetna zabawa."

Znany ze swojego wyglądu idola, były gwiazdor nastolatek, który stał się niezależnym skarbem, a potem gwiazdą Hollywood zdaje się nie przejmować tym, jak wygląda. "Brzydota jest lepsza niż piękno" mówi. "Trwa dłużej, a w końcu i tak wszystkich nas dopadnie grawitacja. Jeśli nie masz do zaoferowania niczego poza wyglądem, kto będzie się tobą przejmował?"

Depp nadal jest oczywiście chłopięco przystojny, mimo iż z każdym rokiem grzywka rośnie mu w niewłaściwą stronę, podobnie jak jego uwielbienie do hipisowskiej biżuterii. Aktor jest również miłośnikiem tatuaży, chust i charakterystycznego dla siebie kapelusza z szerokim rondem. Mimo kończenia połowy wieku, nadal jest muskularny, niską wagę pomaga utrzymywać mu "picie zielonej herbaty i jedzenie owoców z niską zawartością fruktozy, takich jak ananasy czy truskawki."

Czy uważa, że  wizerunek dzikiego ekscentryka oddaje to, kim dziś jest? "Nie. Ludzie stworzyli wizerunek, który nie ma ze mną nic wspólnego" przekonuje "mają moc sprzedania go i wepchnięcia do gardeł widowni. Ja jestem naprawdę zwykłym staromodny facetem."

Mimo wszystko jego odejście do Vanessy Paradis i dwójki ich dzieci określa się w Hollywood mianem "największego kryzysu wieku średniego." Będzie to Deppa sporo kosztowało. W samym dwutysięcznym dziesiątym jego przychody oszacowano na sto milionów dolarów.

Zapytany w zeszłym roku o to, którą ze swoich postaci chciałby być do końca życia, odpowiedział "prawdopodobnie hrabią Rochesterem."
Ta postać z dramatu Rozpustnik, to siedemnastowieczny poeta, który znany jest z tego, że skrócił sobie drogę do grobu pijaństwem i rozpustą. Odpowiedź Deppa wzięto za żart. Aktor unika narkotyków, odkąd został ojcem.

Ale jego miłość do pięknych kobiet wciąż jest silna. Jego bogate życie uczuciowe zapełniało tabloidy przez ostatnie dwie dekady. Najpierw były zaręczyny z gwiazdą Twin Peaks Sherilyn Fenn, ślicznotką z Dirty Dancing Jennifer Grey i partnerką z planu Edwarda Nożycorękiego Winoną Ryder,  potem uwielbiony przez tabloidy burzliwy związek z modelką Kate Moss. Po trzynastu latach spędzonych z Vanessą Paradis, zaczął spotykać się z młodszą o dwadzieścia dwa lata Amber Heard.

Prawdopodobnie odnalazł w Amber podobieństwo do samego siebie. Aktorka, którą poznał dwa lata temu na planie The Rum Diary, jest tak samo nieprzewidywalna jak sam Depp. W grudniu dwa tysiące dziesiątego roku potwierdziła, że była w lesbijskim związku z Tasyą van Ree i że w przeszłości zdarzały jej się "udane związki z mężczyznami." "Nie chcę być wrzucona w jakąś kategorię" mówi Amber, która zostawiła swoją romantyczną partnerkę dla Deppa. "Ostatecznie kocham, kogo kocham."

Depp nie powiedział nic na temat swojego związku z aktorką, samozwańczy romantyk (oglądał dziesięć razy Przeminęło z wiatrem) nie potrafi zrozumieć, dlaczego ktoś miałby się interesować jego życiem uczuciowym.

"Nie mówię o swoich byłych związkach" mówi gwiazdor, który nie czytał żadnego artykułu na swój temat w tabloidzie od tysiąc dziewięćset osiemdziesiątego ósmego roku. "Wszystkie są świetnymi dziewczynami. Pomagaliśmy sobie nawzajem przejść przez pewne okresy naszego życia."

To, o czym ten nieśmiały wobec prasy aktor lubi rozmawiać, to jego nowy film The Lone Ranger, kosztujący dwieście pięćdziesiąt milionów dolarów western nękany trudnościami produkcyjnymi i opóźnieniami, jedno z nich spowodowane była upadkiem Deppa z konia, który ciągnął go przez dwadzieścia pięć jardów. Projekt połączył go z powrotem z producentem Piratów z Karaibów Jerrym Bruckheimerem i Gore Verbinskim, reżyserem pierwszy trzech części Piratów. W tym filmie Depp gra Tonto, Indianina, obok niego Armie Hammer jako Lone Ranger. Jako częściowy Indianin, czuł wyjątkową więź z rolą Tonto.

"Kiedy dorastałem, mówiono mi, że jestem Czirokezem, ale równie dobrze mogę być Creekiem, nie wiem dokładnie" mówi aktor podczas spotkania z prasą w Las Vegas. "Kiedy byłem dzieckiem, bawiliśmy się w Indian i kowbojów i zawsze chciałem być Indianinem. Buntownik jest tam w środku."

"Chciałem zagrać Tonto, żeby zadrzeć ze stereotypem Indian, który został narzucony przez kino. To była dla mnie szansa na to, by oddać im hołd. W serialu The Lone Ranger Tonto był towarzyszem. Ten film oferuje zupełnie inne podejście do partnerstwa Lone Rangera i Tonto."

Depp prezentuje Tonto z niesamowitym, pełnym makijażem torsu i krukiem na głowie, wyglądem, który pomógł stworzyć. To ostatnio rola w ciągu ekscentrycznych postaci, które stworzył przez lata. Dlaczego wybierał takie kolorowe role?

Śmieje się; "W rzeczach, które robię, zdaje się być jeden stały element: ludzie określani jako 'świry' przez tak zwanych normalnych ludzi. Ale to świetna zabawa grać takie postaci jak Wonka, kapitan Jack, Raoul Duke (z Las Vegas Parano), Sweeney Todd, Szalony Kapelusznik i Tonto; postaci, które robią rzeczy, o których ja nawet nie śniłem, które rozmawiają z ludźmi w sposób, w jaki ja nigdy bym się nie odważył."

Agenci często mówili Deppowi, by był ostrożny, ale on tego nie słuchał. "To tylko kwestia tego, by stanąć prosto i powiedzieć 'nie, nie będę tym, kim chcecie, abym był. Będę tym, kim ja chcę być.' "

Historia Johna Christophera Deppa to największa historia w Hollywood. Wychowany na Florydzie, opuścił dom jako nastolatek, spał w samochodach i grał na gitarze w punkowym zespole The Kids. Aktorstwo zaczęło go interesować, kiedy stał się gwiazdą serialu 21 Jump Street w tysiąc dziewięćset osiemdziesiątym siódmym roku. Jego trzynastoletni status kultowego aktora niezależnych produkcji trwał do dwa tysiące trzeciego roku, kiedy to film Piraci z Karaibów sprawił, że zaczął się liczyć w box office i otrzymał swoją pierwszą nominację do Oscara. Jego filmy zarobiły jak na razie sześć miliardów dolarów i uczyniły go jedną z największych gwiazd Hollywood.

Mimo to Depp na początku swojej kariery nie kochał aktorstwa, przyjmował role ze względu na pieniądze, dopiero po jakimś czasie dojrzał do pokochania swojego zawodu. Depp mówi "w aktorstwie chodzi o to, by popychać się do absolutnej krawędzi porażki, dopóki nie zaczniesz myśleć 'cholera, jeśli się nie uda, będzie naprawdę źle. A jeśli się uda, będzie świetnie.' Zanim kopnę w kalendarz, chcę móc powiedzieć 'od tego okresu do tego okresu byłem twardy i szczery, nie chodziłem na kompromisy.' Zawsze istnieje szansa, że wyrzucą mnie na zbity pysk. Ale warto jest podjąć to ryzyko."

Aktor jest zadowolony ze zmiany, jaka zaszła w jego karierze po Piratach. "Dostałem szansę na to, by robić to, co zawsze chciałem robić i pracować z ludźmi, z którymi chciałem pracować. To dla mnie niesamowite, że przez tyle lat kręcę się w pobliżu. Zwykle moje filmy oglądało około dwudziestu osób. Fakt, że jedna z postaci, które zagrałem jest teraz atrakcją w parku rozrywki Disneya i moje wnuki będą mogły tam pojechać ją zobaczyć, jest dla mnie absolutnie absurdalny."

Wciąż nie myśli o sobie, jako o supergwieździe. "Jestem tym zszokowany" przyznaje Depp. "Zaczynałem, robiąc nadruki na koszulki. Sprzedawałem długopisy. Pracowałem na budowie. Pracowałem nawet na stacji benzynowej. Byłem mechanikiem, robiłem nawet trochę w kanalizacji. Swojego czasu imałem się różnych nieprzyjemnych zajęć. Ta cała filmowa jazda była naprawdę surrealistyczna."

Depp ma domy w Paryżu, na południu Francji, w Los Angeles i trzydziestopięcioakrową wyspę niedaleko Nassau na Bahamach "piękne i spokojne miejsce, gdzie mogę sobie pozwolić na normalność i prostotę."

Uwalnia stres biegając, a jego miłość do muzyki jest tak silna jak nigdy. (Niedawno połączył swoje siły z Marilynem Mansonem i nagrał cover klasyku Carly Simon You're So Vain, pomógł w tym jego syn.) Swój wolny czas poświęca na oglądanie filmików na You Tube i hollywoodzkich produkcji, czytanie, granie na gitarze i malowanie. Opisuje siebie jako "totalnego domatora" dlatego, że rzadko wychodzi, a kiedy już to robi "strategicznie to planuję." Gdyby mógł pójść wszędzie bez bycia rozpoznanym, powiedział, że "wyszedłbym gdzieś z dziećmi, by mogły doświadczyć tego, czego nie doświadczają, gdy wychodzą z tatusiem. Prawda jest taka, że gdy tatuś idzie z nimi przez zatłoczony park, zaczyna się robić naprawdę dziwnie."

Nie licząc zerwania z Paradis i nowego romansu z Amber Heard, Depp trzyma się z dala od centrum uwagi. Tylko ostatnio został sfotografowany z Amber podczas koncertu Rolling Stones. "Do takich rzeczy człowiek się nigdy nie przyzwyczaja" mówi o zainteresowaniu mediów swoim prywatnym życiem. "Mój świat to nie sprawa innych ludzi."

Zdaje sobie sprawę ze swojej uprzywilejowanej pozycji. "Ale jednocześnie są takie momenty, kiedy to chcesz się czuć normalnie. Ale kiedyś osiągnę anonimowość. "

Mówił o emeryturze, używając następujących słów "byłoby miło sobie to wszystko odpuścić, rzucić pewnego dnia aktorstwo i napisać książkę, albo coś namalować, albo po prostu usiąść i się ślinić."

Ale jeszcze nie teraz. Właśnie zaczął grać naukowca w obrazie sci-fi Transcendence i zagra Barry'ego Levinsona w Black Mass, filmie bazującym na prawdziwej historii programu ochrony świadków FBI, a potem wystąpi w produkcji Fox, musicalu Into The Woods Stephena Sondheima w reżyserii Roba Marshalla. Powróci również jako kapitan Jack Sparrow w piątej części Piratów.

"Zawsze jest coś nowego do odkrycia w Jacku" mówi o swojej najbardziej trwałej roli. "Kapitan Jack ma głupią stronę, mądrą stronę i dziwną stronę. To fajne być najbardziej lekceważącym jak tylko się da i jeszcze dostawać za to pieniądze." Śmieje się. "Tak bardzo kocham kapitana Jacka, że jeśli mnie poproszą, to nakręcę i siedem części Piratów.




Tłumaczenie by Marion



Dorywczy rockowiec Johnny Depp: grający na gitarze pirat wchodzi w pięćdziesiąty rok życia

Dziewiątego czerwca Johnny Depp skończy pięćdziesiąt lat i w wielu aspektach gwiazdor The Lone Ranger jest typowym facetem w tym wieku: miał młodociane marzenie o tym, by zostać gwiazdą rocka, jednak nie spełniło się ono, gdyż musiał się ustatkować, poświęcić dla codziennej harówki najbardziej uznanego i utalentowanego aktora. Czy może nazwać się utkwionym w awaryjnej karierze facetem w średnim wieku?

Ale Depp nie zrezygnował całkowicie ze swoich muzycznych skłonności, mimo iż nie należał do żadnego zespołu od czasu, gdy P zakończyło swoją karierę jedną płytą w latach dziewięćdziesiątych. Często dorabia sobie jako najbardziej rozpoznawalny muzyk towarzyszący na świecie. I najwyraźniej profesjonalni rockowcy, którzy pozwalają mu ze sobą grać, nie robią tego z litości.

To świetny gitarzysta” stwierdził jego kumpel Alice Cooper w wywiadzie dla Desert Sun. “Można go wsadzić do każdego zespołu, od Guns N’ Roses, przez Foo Fighters po nasz zespół. Potrafi grać każdy rodzaj rock'n'rolla.” Cooper zasugerował, by Depp zrezygnował ze swojego głównego zajęcia. “Powiedziałem mu, że jeśli to całe aktorstwo mu się znudzi, może dołączyć do naszego zespołu. W końcu tak właśnie zaczynał.

Czy Depp jest lepszy od Erica Claptona? Prawdopodobnie nie tak boski, ale Paul McCartney, kiedy to zatrudnił go do zagrania w swoim migowym teledysku do My Valentine w zeszłym roku, pozwolił mu zagrać solo na planie i ostatecznie zastąpił nim partie, które nagrał wcześniej Clapton. “Muszę zaznaczyć, że Johnny naprawdę gra gitarowe solo” poinformował McCartney w Vanity Fair. “To autentyczna gra. Chłopak jest dobry.

Wybacz, Wolna ręko. Wygryzł cię Edward Nożycoręki.

Muzyka zawsze była moją pierwszą miłością”  powiedział niedawno Depp .“To robiłem jako dzieciak i nigdy nie przestałem. Grałem w filmach, więc nie szukałem już drugiej kariery jako muzyk, ale jedna rzecz prowadzi do drugiej. Ktoś poprosił mnie, bym z nim wystąpił, a potem inni zobaczyli mnie na scenie i zaczęli mówić, ‘Wow, ty naprawdę potrafisz grać na gitarze.' ”

Dla uczczenia jego pięćdziesiątych urodzin przedstawiamy współprace Deppa ze znanymi muzykami:

AEROSMITH: Joe Perry, lepiej uważaj, bo zdaje się, że Steven Tyler chce mieć Deppa jako swojego skrzydłowego. Johnny pojawia się z zespołem na scenie niemal za każdym razem, gdy ci grają w L.A., przyłączył się do nich minionego sierpnia w Hollywood Bowl podczas bisów, kiedy grali Train Kept A-Rollin' i ostatnio w Staples Center podczas  Stop Messin’ Around i beatlesowym Come Together. Nagrał również chórki w piosence Freedom Fighter.

BLACK KEYS: Depp otrzymał nagrodę Generation Award — uhonorowanie za całokształt twórczości — na zeszłorocznej gali  MTV Movie Awards. Zwykle się tym nie przejmuje, więc MTV zaoferowało mu coś za co: szansę zagrania z muzycznym gościem.

MUMFORD & SONS: Depp pojawił się na tegorocznej gali rozdania nagród Grammy, by przedstawić grupę. Udowodnił swoje uwielbienie do zespołu, nagrywając cover ich piosenki. Soundtrack do dokumentu West of Memphis zawiera deppową wersję utworu Little Lion Man, którą wykonuje z zespołem Tonto’s Giant Nuts.

TOM PETTY…I KE$HA: w latach osiemdziesiątych Depp wystąpił w teledysku  Petty'ego do piosenki  Into the Great Wide Open. Mimo iż od tamtej pory nie współpracowali ze sobą, miłość Deppa to  Petty'ego nie umarła. W trakcie niezwykłego festiwalu, który odbył się w Los Angeles w El Rey Theatre nazwanego Pettyfest, podczas którego muzycy wykonywali covery Heartbreakers w ramach akcji charytatywnej, Depp pojawił się na scenie dwa razy, grając sześć piosenek z gospodarzem, wykonał nawet solo w It’s Good to Be King. Oprócz występu z główną gwiazdą, wsparł jeszcze covery w wykonaniu Patricka Carneya z Black Keys i Ke$hy.

ALICE COOPER:
Depp trafił pod skrzydła Alice’a, kiedy to zagrali ze sobą po raz pierwszy w Londynie w dwa tysiące jedenastym roku utwory School’s Out i I’m Eighteen. Zeszłego maja Depp ściągnął Coopera na after party po premierze Dark Shadows. (Szokujący rockowiec miał mały epizod w filmie.) Zagrał również podczas No More Mr. Nice Guy w L.A. i Phoenix zeszłej zimy. Napisali nawet razem piosenkę na nowy album Coopera. “Właśnie wyszedłem z nim ze studia” powiedział Alice w styczniu . “Wyszedł z naprawdę dobrą piosenką. Ja napisałem tekst, on napisał muzykę.

MARILYN MANSON:
Depp nie ograniczył swojej miłości wyłącznie do Coopera, kocha również inspirowanego Alicem Mansona. Dziwaczny rockowiec przedstawił Deppa na swoim ostatnim koncercie jako “mojego prywatnego zbawcę, mojego boga gitary.” Depp grał z Mansonem w kwietniu podczas Revolver Golden God Awards, a styczniu wziął udział w jego imprezie urodzinowej. W zeszłym roku Depp nagrał partie gitary i perkusji w coverze piosenki Carly Simon You’re So Vain umieszczonej na albumie Masona jako dodatkowy utwór.

KEITH RICHARDS: najwyraźniej członek Rolling Stones nie miał Deppowi za złe tego, że inspirował się nim w filmie Piraci z Karaibów, skoro sam zagrał jego ojca w dwóch częściach. Ale czy muzykowali razem? Oczywiście! Dwaj piraci zagrali razem podczas after-party po premierze The Rum Diary w Nowym Jorku jesienią dwa tysiące jedenastego roku.

OASIS: Depp nagrał partie gitarowe w  Fade In-Out,  piosence pochodzącej z najmniej lubianego albumu tej brytyjskiej grupy Be Here Now z tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiątego siódmego roku.

WOODY GUTHRIE: oczywiście nie ma mowy o bezpośredniej współpracy, w końcu folkowy wokalista zmarł, zanim Depp się w ogóle urodził. Ale niedawno aktor zawarł umowę z HarperCollins dla swojego wydawnictwa Infinitum Nihil.  Pierwsza wydana książka to House of Earth, nowela, którą Guthrie napisał w tysiąc  dziewięćset czterdziestym siódmym, ale nigdy nie opublikował, aż do tego roku. “Dorastając w Kentucky, wychowywałem się na bluegrassie i country" powiedział Depp w wywiadzie dla New York Times, dodając, że “to, że ten człowiek [Guthrie] znalazł się w moim muzycznym leksykonie jest zasługą Boba Dylana."

BOB DYLAN: skoro już o nim mowa: Depp planuje wydanie kolejnej książki pod szyldem Infinitum Nihil w przedruku HarperCollins: The Unraveled Tales of Bob Dylan, autorstwa Douglasa Brinkley, która ma być gotowa do publikacji w dwa tysiące piętnastym roku. Nieznana jest dokładnie natura książki, ale wiadomo, że Dylan bierze udział w jej tworzeniu, bez wątpienia umożliwił mu to Depp. “Bob był w stosunku do nas ciepły i otwarty" powiedział Brinkley w USA Today. “Jego muzyka głęboko zainspirowała nas obu, kiedy byliśmy młodzi.

PAUL McCARTNEY:
Macca nakręcił trzy wersje swojego teledysku My Valentine: jedną z Deppem, drugą z Natalie Portman i trzecią z udziałem ich obojgu. Nagroda za występ aktora i zagranie na gitarze w klipie nie była wyłącznie pieniężna. “Nagrałem z nim teledysk” powiedział Depp podczas rozmowy z Jimmym Kimmelem w maju “a potem któregoś dnia do mnie zadzwonił i powiedział, ‘Przyjedź do mnie jutro, zjemy razem śniadanie, a potem sobie pogramy. Pobrzdąkamy trochę.’ No i pojechałem! Usiedliśmy z dwiema gitarami akustycznymi i graliśmy.” Czy to zdenerwowało Erica Claptona jeszcze bardziej?

 Źródło: Yahoo!Music
Tłumaczenie by Marion

5 komentarzy:

  1. W pierwszym artykule razi mnie tylko to podkreślanie co rusz, że zostawił Vanessę, a stwierdzenie, że odszedł do dzieci już w ogóle jest nie na miejscu, ale cóż, dziennikarze muszą utrzymywać swój trend wytkania Johnny'emu tego rozstania przy każdej możliwej okazji. Czy ja wiem, czy Heard jest nieprzewidywalna - lansuje ten sam pogląd, co mnóstwo gwiazdek i miliony dziewcząt na świecie. Podoba mi się podejście Deppa do kwestii rozmów o byłych związkach, dżentelmen nie rozmawia o takich sprawach. Miło, że zamiast obrażać swoje byłe partnerki, w gruncie rzeczy je komplementuje. Ten facet to ideał i nie ma się co z tym spierać. Wypowiedź o tym, że chciałby móc wyjść z dziećmi jak normalny ojciec, bardzo mnie poruszyła. Zresztą dla mnie to jest szczyt głupoty, kiedy fani zaczepiają go nawet wtedy, gdy bawi się z dziećmi w parku. To jego prywatna chwila i każdy powinien to uszanować.
    Co do drugiego artykułu, bardzo przyjemny, dowiedziałam się z niego rzeczy, o której nawet nie wiedziałam - solo Claptona zostało zastąpione grą Deppa. Zaskoczenie niemałe, ale tylko pokazuje, że Johnny jest naprawdę świetnym muzykiem, a nie byle jak brzdąkającym aktorem, jak to wiele osób twierdzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, też denerwuje mnie, że wszystkie gazety trąbią o tym, że Depp zostawił Paradis - to ich prywatna sprawa! No i oczywiście to Vanessa jest niebotycznie pokrzywdzona... ehh.
    Co do Amber - możliwe, że to kryzys wieku średniego Johnny'ego i przejściowy romans, ale oni pasują do siebie - przynajmniej na zdjęciach.

    Uważnie śledzę muzyczne podboje JD, więc wzmianki na ten temat w artykule wcale mnie nie zadziwiły. Jestem dumna, że mój idol ma tak rozległe zainteresowania, nic, tylko brać przykład, bo Johnny udowadnia że warto przekształcać rzeczy zwyczajne w nadzwyczajne.
    On sam udowadnia, że jest IDEALNY W KAŻDYM KUR**SKIM CALU!!! ;)


    PS. W ogóle to DZIĘKUJĘ za przetłumaczenie artykułów, sama nie uporałabym się z oryginalną wersją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie wiedzą, jak było, ale to z pewnością była wina Johnny'ego. Media są podłe i nic się na to nie poradzi, wcześniej czy później będą próbowały zepchnąć z piedestału każdego, kogo wpierw same na nim ustawiły.
      Osobiście nawet nie mam zdania na temat ich relacji, Amber jakoś nigdy mnie wybitnie nie interesowała, widziałam tylko jeden film z jej udziałem, gdzie po prostu ładnie wyglądała, ale nie wykazała się jakimś wybitnym talentem aktorskim.

      Bardzo proszę, to była dla mnie czysta przyjemność :).

      Usuń
  3. O! Przypomniało mi się, że miałam zapytać Cię jeszcze, czy w wolnej chwili byłabyś w stanie przetłumaczyć wywiad z Behind the Actors Studio: http://www.johnnydeppfan.com/interviews/ias.htm to byłaby niezła gratka dla fanów :)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga