poniedziałek, 12 czerwca 2017

Cineramageddon

W przyszłym tygodniu, dokładnie w czwartek dwudziestego drugiego czerwca, Johnny będzie gościem honorowym nowego programu filmowego Cineramageddon organizowanego w ramach festiwalu Glastonbury.
Depp otworzy pokaz trzech swoich ulubionych filmów (w tym dwóch z jego udziałem): Withnail i Ja, Truposz i Rozpustnik. 

"'Rozpustnik' to jeden z tych niedocenionych filmów. Wiele osób ciężko pracowało nad tą produkcją i jestem z niej bardzo dumny. Drugi hrabia Rochester, John Wilmot, to człowiek, o którym wszyscy powinni wiedzieć nieco więcej. Nie był tylko zapijaczonym błaznem. Był wysublimowanym dowcipnisiem na dworze króla Karola II i człowiekiem ważnym dla literatury. 
'Truposz' to epicki wizualny poemat Jima Jarmuscha. Ten film jest jedyny w swoim rodzaju. Ma wiele różnych znaczeń dla wielu ludzi. To był prawdziwy zaszczyt móc być częścią czegoś tak unikalnego i głębokiego. 
I na sam koniec film, który rozbawił mnie jak żaden inny, wypełnił niesamowitą radością i...lękiem, 'Withnail i Ja'. Dla mnie to kino idealne. Tak idealne jak 'Chinatown', 'Ojciec Chrzestny' i 'Czas Cyganów'. Geniusz". 

3 komentarze:

  1. NobodyForYou60120 czerwca 2017 19:36

    Na czym właściwie polega Cinemageddon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powstał z chęci zapoznania szerszej publiki w filmami, które nie należą do najpopularniejszych, a są prawdziwymi dziełami sztuki. Cała impreza trwać będzie pięć dni, filmy wyświetlane będą na największym ekranie dostępnym w Wielkiej Brytanii. Widzowie będą siedzieć w starych samochodach, co ma oddać klimat dawnych kin pod chmurką.

      Usuń
  2. NobodyForYou60121 czerwca 2017 16:22

    Dziękuję ^^

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga