środa, 21 listopada 2012

Wzmianki w piosenkach:

Johnny:

Teraz mój chłopak wygląda jak Johnny Depp w tym filmie ze statkiem (…) ale on nadal wygląda jak Johnny Depp 
wychodzący z pirackiego statku 
VocalsbyLocal; My Boyfriend Looks Like Johnny Depp
*
Johnny Deppie, jesteś głęboki
Chciałabym na ciebie patrzeć, kiedy śpisz,
i wąchać koszulkę, w której spałeś,
Johnny Deppie!

Johnny Deppie, jesteś odjazdowy
chciałabym przygryźć twoją dolną wargę
I spłaszczyć twoje włosy w stylu Edwarda Nożycorękiego
Johnny, misiaczku
Masz tatuaże, jeden z nich głosił „Winona”, wiem
ale zerwałeś z nią i teraz zostało tylko
„Wino”
Johnny Deppie, jesteś okrutny
Jesteś zwiastunem cieknącej śliny
Kosisz mój trawnik bez koszulki
Johnny, brudasku
John A, John B, John C, John D, John EEEEEEE
Lubisz dziewczyny z obcymi akcentami, wąskim taliami
Nie jestem sierotą, ale kochałabym cię mocniej
niż prawdopodobnie na to zasługujesz
Johnny Deppie, jesteś bombowy
Gdybyś przyszedł poznać moją mamę,
wypłakałabym pojedynczą, słoną łzę
Johnny, drogi
John A, John B, John C, John D, John EEEEEE
- Amy Anne Band; Johnny Depp song

* 
Sobota 8:45
już wkrótce sprawi, że nie będę mogła oddychać
wlepiam wzrok w LCD
Będę się czuła, jakby był tu ze mną
Mam drobną obsesję
Nic nie mogę na to poradzić
Rozpływałam się, kiedy pierwszy raz zobaczyłam tę twarz
Mieli rację, gdy nazwali go najseksowniejszym mężczyzną
Wszystkie dziewczyny chcą widzieć więcej mojego  „Johnny’ego D”

Johnny to moja wielka ekranowa miłość
Mężczyzna, którego chcę dotknąć
Kradnie me serca, a potem
znów przewijam do tyłu

Moje przyjaciółki twierdzą, że powinnam zmienić styl życia
(lub znaleźć sobie kochanka)
Wiedzą, dlaczego zostaję dziś w domu
Kupiłam nowy People Magazine
(jest na okładce)
Sprzedawcy filmów mnie kuszą
Będą Piraci po raz trzy setny
Będzie Sweeney lub Jump Street
Oh Boże, on zawsze wygląda tak dobrze
Mam drobną obsesję, ale mam to gdzieś,
bo jest miliony takich jak ja
Uzależnionych od „Johnny’ego D”

Don Juan DeMarco – byłam z nim na plaży
Edward Nożycoręki – kocham tego seksownego dziwaka
Gdyby to było możliwe, on byłby Samem, a ja Joon
i kręcilibyśmy filmy w sypialni

Johnny, nie mogę przestać o tobie myśleć
uśmiechasz się do mnie w kolejce w supermarkecie
Nie mogę się doczekać kolejnego erotycznego snu
zastanawiam się, jaką postacią w nim będziesz

Johnny to moja wielka ekranowa miłość (Ooh, Johnny!)
Mężczyzna, którego chcę dotknąć (To mój Johnny!)
Kradnie mi serce, a potem
Znów przewijam do tyłu, by zobaczyć go jeszcze raz
Ohh, jesteś moim Johnnym!
Mój słodki, mały  Johnny
Kradniesz mi serce, a potem
znów przewijam do tyłu

- Carol Medina; Johnny D

*
 Nie chcę być twoim Bradem Pittem,
bo nie umiem się bić
Nie chcę być twoim supermanem,
bo nie wyglądam dobrze w obcisłych gaciach
Nie chcę być twoim klasycznym rockowcem
słuchać Sabbath i Zepp,
bo skarbie… chcę być twoim Johnnym Deppem

Nie wiem, co w nim widzisz,
ale uważasz, że jest fajny
Nawet, gdy ma nożyce zamiast rąk,
nadal się ślinisz
Nie wiem, czy kiedykolwiek mu dorównam
Widzę to, jak się dzięki niemu uśmiechasz
Ale nie odejdę
Sprawiasz, że warto próbować
Nie chcę być twoim Randym Quaidem,
jeśli wiesz, co mam na myśli
Nie chcę być twoim Paulem Stanleyem
Twoim Peterem Krissem, czy twoim Genem
Nie chcę pisać dla ciebie piosenki
Krok po kroku
Bo skarbie… chcę być twoim Johnnym Deppem
Był Kapitanem Jackiem Sparrowem
i żeglował po morzach
Mimo iż ma czterdzieści trzy lata,
sprawia, że padasz przed nim na kolana
Walczył z Freddym w Koszmarze z ulicy wiązów
Przynajmniej zaczynam widzieć, dlaczego Johnny jest taki słodki
-Testosterone; Your Johnny Depp
  

*

Dlatego dbam o to, by nigdy nie odbiło ego mi w łeb, Twój Johnny Depp
-
L.U.C; W związku z tym  



Grane przez niego postacie/filmy:

Twoje ciało się zlewa ze ścianą
A ja odleciałem jak w Las Vegas Parano 

- Pezet; Noc i dzień

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł! W nutce LUCa "W związku z tym" jest wers "Dlatego dbam o to, by nigdy nie odbiło ego mi w łeb, Twój Johnny Depp.":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, za moment dokonam aktualizacji :)

      Usuń
    2. Nie ma sprawy ;) To ja dziękuje serdecznie za prowadzenie tego bloga, jest naprawdę niesamowity. Może lekko naciągany "smaczek", ale mam dziwne wrażenie że teledysk nawiązuje do Arizona Dream szczególnie koniec. Mniejsza z tym, miłego dnia :)

      Usuń

Archiwum bloga