środa, 21 listopada 2012

Wzmianki filmowe:

Johnny:

*Piraci? Tak seksowni jak Johnny Depp? – Phoebe Halliwell; Czarodziejki sezon siódmy, odcinek czwarty.


*Myślisz, że ktoś, do cholery, dotyka twarzy Johnny’ego Deppa? – Paul Leger; Arizona Dream.


*Jestem największą fanką Johnny’ego Deppa na świecie. – Libby; Sabrina nastoletnia czarownica sezon pierwszy, odcinek osiemnasty.


*W czwartek przyjęcie urodzinowe Donatelli. Plotka głosi, że będzie tam Johnny Depp. Bez Vanessy. - Lucinda; Kwiat pustyni.  


*Ja to mam szczęście odcinek siedemnasty. 


*Sydney Fife: Obejrzałem Czekoladę. Zachwycający film.
Peter Klaven: No nie?
Sydney Fife: Tak. Nie spodziewałem się, że przypadnie mi do gustu, ale Johnny Depp jest taki wszechstronny i ujmujący.
Peter Klaven: Jest najlepszy, najlepszy.
Sydney Fife: Od Jump Street do Fleet Street, ten facet to objawienie.
Peter Klaven: Depp zachwyca.
Sydney Fife: Tak bardzo nie podobał mi się w Don Juanie DeMarco, że nigdy nie dałem mu drugiej szansy - ale teraz jest Gilbertem Grapem.
Peter Klaven: Najpierw myślisz, że ci się nie spodoba, ale jednak się podoba, bo jest dobry.
Sydney Fife: Podoba mi się w nim to, że odrzuca konwencjonalny wizerunek gwiazdy filmowej i żyje tak, jak chce.
Peter Klaven: Człowiek ma wrażenie, że robi to, na co ma ochotę. To niesamowite. Grał w Plutonie. Obejrzyj Donniego Brasco.
Sydney Fife: Brasco, mój Boże.
Peter Klaven: Podobał mi się też Ed Wood.
Sydney Fife: Ten facet potrafi grać. Połączenie czekolady i jego aktorstwa, nie mogłem tego nie kupić.
[Zooey ziewa]
Peter Klaven: Dużo romantycznych komedii z jedzeniem w tle jakoś mnie nie urzekło. Przepiórki w płatkach róży.
Sydney Fife: Ah, Como Agua Para Chocolate. Czytałem hiszpański oryginał.
Peter Klaven: Big Night też było dobre. Kolejny film o jedzeniu.
Sydney Fife: Tak. Ten Joe Mantegną?
Peter Klaven: Nie, ten ze Stanleyem Tucci.
Sydney Fife: Jest świetny. To wzór dla wszystkich aktorów.
Peter Klaven: Tak, też tak uważam. Takim aktorem jest też Tony Shalhoub.
Sydney Fife: Tak.
Peter Klaven: Stary,  no i Depp. Wiedziałeś, że wzorował Jacka Sparrowa na Keithie Richardsie? Z Rolling Stones, z Rolling Stones.
Sydney Fife: Stary, dobry, Pete. 

-Stary, kocham cię; scena z wersji rozszerzonej. 


*Ma dwadzieścia cztery lata, myśli, że ten mały zarościk sprawia, że wygląda jak Johnny Depp - Ted Mosby; Jak poznałem waszą matkę, sezon piąty, odcinek drugi.


*Przeglądam kopię Us Weekly, by sprawdzić, który z moich ulubionych celebrytów przywraca modę na fedorę.  Tak przy okazji, to Johnny Depp - Dr Cox, Hoży doktorzysezon siódmy, odcinek dziewiąty. 




Grane przez niego postacie/filmy: 

*Jason próbuje się domyślić, co gryzie Gilberta Grape’a – Clive; Świry sezon trzeci, odcinek piętnasty. 


*Jezus był mieszanką E.T, Edwarda Nożycorękiego i Marty’ego McFlya – Abed; Community sezon drugi, odcinek piąty.


*[Wskazując na plakat reklamowy filmu Ed Wood] To mój ulubiony film z udziałem Deppa – Teo; Gestación.


*W tych czasach źli ludzie też mogą tropić po odciskach palców. Widzieli Donniego Brasco, wiedzą, jak pracujemy – Agent Stanley; CSI Kryminalne zagadki Las Vegas, sezon dziewiąty, odcinek dwunasty.


*Zagranie skróconego o głowę kowala w Jeźdźcu bez głowy, nie sprawi, że wyląduję na okładce Vanity Fair Z życia gwiazd sezon drugi, odcinek pierwszy.


*Jebać Jacka Sparrowa – Jeff; Take


*Wygląda, jakby był tu Jack Sparrow – Agent CSI; CSI Kryminalne zagadki Las Vegas sezon dziesiąty, odcinek szósty.


*Cytujesz Jacka Sparrowa? – Palmer; Agenci NCIS sezon siódmy, odcinek osiemnasty.


*Teraz już wiemy, co gryzie Gilberta Grape’a, prawda? Reggie Warrington; Gruby i chudszy.


*Truposz nie jest oparty na faktach - Sam Evans; Glee sezon czwarty, odcinek dziewiąty. 


*Peter Klaven: Wiesz, że najlepszy wieczór, jaki spędziłem przez ostatnich pięć lat to ten, kiedy Zooey i ja nalaliśmy sobie wina, zrobiliśmy sałatkę i obejrzeliśmy razem Chocolat?
Sydney Fife: Chodzi ci o Czekoladę?
Peter Klaven: Chocolat.
Sydney Fife: Czekolada z Johnnym Deppem.
Peter Klaven: Chocolat.
Sydney Fife: Nie jesteś pieprzonym Francuzem, Pete, film nazywa się Czekolada.
Peter Klaven: Czekolada ma E na końcu.
Sydney Fife: To był twój ulubiony wieczór?
Peter Klaven: Tak.
Sydney Fife: Twój najlepszy wieczór to ten, kiedy oglądałeś Czekoladę z Johnnym Deppem? Powinieneś się wstydzić.
Peter Klaven: Tak, ten, kiedy piłem wino, jadałem sałatkę i oglądałem Czekoladę!
Sydney Fife: Powinieneś się wstydzić.

- Stary, kocham cię 



* Dostałeś choroby morskiej na Piratach z Karaibów - Bernadette; Teoria wielkiego podrywu sezon piąty, odcinek piąty. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga