środa, 21 listopada 2012

Znani o Johnnym III:

Podziwiam takich aktorów jak Johnny Depp i Benicio del Toro, którzy zawsze grają inne postacie.
- Efren Ramirez

Johnny Depp jak dla mnie jest najlepszym aktorem swojego pokolenia. Wiedziałem, że wniesie najważniejszy element do postaci Spencera Armacosta: prawdę.
- Rand Ravich

To bliźniak – bardzo wrażliwy, odrobinę nieśmiały i bardzo zabawny. Jeśli chciałby rozwalić pokój hotelowy, w którym bym przebywała, nie miałabym nic przeciwko…
- Gloria Reuben

To najmilszy i najukochańszy człowiek na świecie. Nie ma nikogo takiego on, bo nikt nie jest w stanie być tak znakomitym.
- Christina Ricci

Zawsze był zbuntowany i robił to, co chciał. To bardzo seksowne.
- Christina Ricci

Jestem pewna, że nawet jako Willy Wonka będzie seksowny.
 - Christina Ricci

Jest odważny i robi rzeczy, których inni aktorzy nie robią przez swoją próżność. Nie cofa go ego. Interesują go dobre filmy i dobre postacie, ma gdzieś, jak wypadnie.
- Christina Ricci

Wiem, że przeczy to jego opinii, ale to najmilszy człowiek, jakiego poznałam. Bardzo opiekuńczy i wspaniałomyślny. I bardzo wspierający. Kiedy nie byłam pewna jakieś sceny, mówił: Nie, byłaś dobra, naprawdę dobra, albo po prostu kładł mi dłoń na ramieniu, bym wiedziała, że byłam dobra. Jest wspaniały. Jest naprawdę wspaniały.
- Christina Ricci

Pamiętam, jak mówiłam sobie: wcale nie jestem w nim zakochana, to on jest zakochany we mnie.
- Christina Ricci

Johnny stwierdził, że to była doskonała plotka i powinniśmy zadeklarować, że spotykamy się po kryjomu od naszego pierwszego spotkania, kiedy to ja miałam dziewięć, a on dwadzieścia siedem lat.
 - Christina Ricci

Pracowaliśmy razem trzy razy i mamy ze sobą wiele wspólnego. Nie lubimy rozmawiać z innym aktorami podczas pracy i kontaktujemy się jedynie z reżyserem. Świetnie patrzy się na wpływ, jaki Johnny ma na ludzi. Zapomnijmy o kobietach – nawet faceci się za nim uganiają. Mówią, że mogą mu potrzymać kawę, skręcają mu papierosy albo noszą czapki z logiem jego klubu The Viper Room. To najfajniejszy facet na świecie. Ma trzydzieści dziewięć lat, a wygląda jakby miał dwadzieścia dwa. Tym którzy myślą, że to ja jestem fajna, chcę powiedzieć, że nie spałam z kimś tak fajnym jak Kate Moss, a Johnny tak. On jest poza moim zasięgiem. Jest w związku, to mu narzuca zasady. Poza tym, kiedy się poznaliśmy, ja miałam dziewięć, a on już dwadzieścia siedem lat, więc nie jestem sobie w stanie tego wyobrazić.
- Christina Ricci

Ma wnikliwy umysł, jest świetnym muzykiem i ma wspaniałą kolekcję gitar, na którą mam oko.
 - Keith Richards

Pięć czy sześć lat temu zacząłem się wymieniać ciuchami. Tak przy okazji, to koszula Johnny’ego. Ma wspaniała kolekcję gitar. Czasami urządzamy wspólne kolacje, spotykamy się: jego dzieci, moje dzieci. To dobry facet. Bardzo go lubię. Ale nie miałem pojęcia, że on mnie studiuje. Wszyscy mówili; Boże, to ty. To były jedyny raz, kiedy Disney mnie zaakceptował!
- Keith Richards

Dopiero po dwóch latach zdałem sobie sprawę z tego, kim on jest. Był tylko jednym z kolegów mojego syna Marlona, przychodził do nas i grał na gitarze. Nigdy nie pytam kolegów Marlona, kim są, bo wiecie, zawsze, któryś może powiedzieć: Jestem dilerem. A potem, któregoś dnia jedliśmy obiad i wtedy rzuciłem: woah, Nożycoręki.
- Keith Richards

Świetnie mi się z nim pracowało. Każdy zadaje mi to pytanie i jest to dla mnie dziwne. Poznajesz go i odkrywasz, że to normalny facet. Twardo stąpa po ziemi i każdego człowieka traktuje z ogromnym szacunkiem. Zapraszał nas do swojej przyczepy i opowiadał nam kawały. Przy nim czujesz się bardzo swobodnie. Nie ma czegoś takiego jak: O mój Boże, to Johnny Depp. Mówisz po prostu: Oh, to Johnny.
-Annasophia Robb

Wtedy nie wydawało mi się to czymś wielkim, ale dziesięć lat później, kiedy wyszedł film Piraci z Karaibów, moja reakcja była taka: O Boże, kocham go!
-Emma Roberts (o współpracy z Johnnym w filmie Blow, w którym zagrała jego córkę)

Wszyscy fani Johnny’ego będą zachwyceni, ale nie zaskoczeni, słysząc, że jest najmilszym facetem na tej cholernej planecie. Jest wspaniałomyślny, miły, skromny, odważny, inteligentny, dobroduszny, kreatywny, zabawny, łagodny, mądry, kochający, lojalny, pracowity i niemal nieznośnie fajny.
- Gregory David Roberts

Chciałabym pracować z  Johnnym Deppem. Znam go do dłuższego czasu. Jest bardzo interesujący i jesteśmy do siebie podobni. Ja i Johnny Depp moglibyśmy zagrać rodzeństwo.
- Julia Roberts

To jeden z najfajniejszych ludzi, jakich znam. Na planie jest zupełnie innym człowiekiem, niż publicznie. Gra na gitarze. Jest liderem garażowego zespołu Jump Street. Urządzamy sobie walki na pistolety wodne. To jest Johnny Depp.
- Holly Robinson

Wiedziałem, że szybko się dogadam z Johnnym, bo jest tak samo paranoicznym ojcem jak ja. Wziął ze sobą wodę w butelkach, bo nie chciał, by jego córka zachorowała. Ludzie przeklęci wyobraźnią wyobrażają sobie, że ich dzieci mogą spotkać najgorsze rzeczy.
- Robert Rodriguez

Postać Johnny’ego jest irytująca i musisz mieć aktora, który jest w stanie to pokazać. Większość aktorów nie chce grać postaci, których nie polubią widzowie. Ale Johnny’emu to nie przeszkadzało, bo dla niego ta postać była interesująca. Najzabawniejsze jest to, że nieważne, jak podły będzie Sands, Johnny nadal posiada tę przyjemną naturę, więc kończy się na tym, że współczujemy tej postaci. Myślę, że nie można nienawidzić postaci granej przez Johnny’ego Deppa, nieważne, jak zepsuty będzie… Johnny bierze kogoś, kim powinno się gardzić i sprawia, że publiczność czuje wewnętrzny konflikt i koniec końców kibicuje mu. To było interesujące patrzeć, jak niezwrotna postać, staje się zwrotna.
- Robert Rodriguez

Gwiazdorstwo go nie interesuje. Nie potrzebuje tego, nie chce tego.
- Robert Rodriguez

Mam dwóch Deppów w cenie jednego. Johnny jest fantastyczny!
- Robert Rodriguez

W scenariuszu wyciąga broń i mówi: Widziałaś już coś takiego?. Ale Johnny się odwrócił i to wygląda tak, jakby wyciągał swojego fiuta. Nawet garderoba, ten t-shirt z napisem- ‘CIA cleavage inspection agency (Agencja kontroli dekoltów)’ – to były wszystko jego pomysły.
 - Robert Rodriguez

Cieszę się, że nie wyglądam jak Johnny Depp, bo przystojnym aktorom trudno jest zdobyć szacunek.
- Tim Roth

Tak, Johnny to mój brat, zajebisty gość, gość, który wie, jak grać w tę hollywoodzką gierkę,  odwala kawał dobrej roboty, to świetny aktor, występuje w Hollywood, żeby wypromować film, a potem wraca do swojej rodziny. Wie, jak to się robi. Żałuję, że ja nie byłem tak łebski, kiedy stawałem się mężczyzną.
 - Mickey Rourke

Jestem szczęściarzem, ponieważ mogłem pracować z tak wspaniałymi kobietami jak Kate Winslet, Cate Blanchett, Salma Hayek, Goldie Hawn… To taki dodatkowy bonus do pensji. Ale najpiękniejszym bonusem był dla mnie oczywiście Johnny Depp.
- Geoffrey Rush

To człowiek wypełniony chęcią do życia, co sprawia, że przebywanie w jego towarzystwie jest ogromną przyjemnością. Jego wybory zawodowe są konsekwentnie oryginalne i fascynujące. Nigdy nie wiedziałem, co Johnny zamierza zrobić, co jest wprost rozkoszne.
- Geoffrey Rush

Johnny Depp jest niesamowity, przychodzi na próbę w modnej bluzeczce i biżuterii i wygląda odjazdowo. Gdybym ja coś takiego na siebie założył, wyglądałbym jak swoja własna matka.
- Geoffrey Rush

Ktoś taki jak Johnny, to dobry materiał na lidera. Fajnie jest nie mieć diwy. Fajnie jest mieć kogoś, kto jest wesoły. On jedyny odważył się improwizować. Wiele jego kwestii trafia do ostatecznego montażu. Jack Sparrow to jakaś zwariowana część umysłu Johnny’ego.
- Geoffrey Rush

Kiedy poznałam Johnny'ego, byłam czystą dziewicą. Zmienił to. Był moim pierwszym wszystkim. To z nim po raz pierwszy się tak naprawdę całowałam. Był moim pierwszym prawdziwym chłopakiem. Moim pierwszym narzeczonym. Pierwszym mężczyzną, z którym uprawiałam seks. Więc zawsze będzie w moim sercu. Na zawsze. Zabawne słowo. 
- Winona Ryder

Utrzymuje dobre stosunki z Johnnym, ale prowadzimy zupełnie różne życia.
- Winona Ryder

Johnny Depp mógł być po prostu ładnym chłopcem, ale skończył jako aktor charakterystyczny i naprawdę go za to szanuję.
- Susan Sarandon

Naprawdę podziwiam jego pracę. Znalazł sposób, by grać w dobrych i komercyjnych filmach jednocześnie. Wynalazł swój własny styl gry. Ktoś mi kiedyś powiedział, że grając w Jeźdźcu bez głowy inspirował się czternastoletnią dziewczynką! To, co robi jest wspaniałe. Jego Willy Wonka przypomina Andy’ego Warhola. Wyobrażacie sobie Andy’ego Warhola na wycieczce z dziećmi? Johnny się dobrze bawi, ale nie jest to dla niego najcenniejszą rzeczą.
- Peter Sarsgaard

Nie wiem, czy on wie, jak dobry jest w tym filmie. Był niesamowity. Świetnie wyglądał w bieliźnie. Kamera najpierw kieruje się na jego tyłek, potem na plecy i włosy, a ty zaczynasz myśleć o Marilyn Monroe, kiedy miał rudą perukę, wyglądał jak Sophia Loren.
- Julian Schnabel

Johnny robił dwa filmy jednocześnie, ale pojawił się w środku zdjęć. Nie wziął pieniędzy. Pracował za darmo, kazał mi tylko przenieść ten film na ekran.
- Julian Schnabel

Johnny nie pasuje do żadnej kategorii. To wkurza wielu ludzi.
 - Julian Schnabel

Johnny jest niesamowicie pracowity, wnosi do swoich ról energię i radość. Jest bardzo inspirujący i totalnie wolny.
 - Julian Schnabel

Ma postawę jak James Dean – wiem, że brzmi to banalnie, ale jest prawdziwe. Jest fajnym facetem, a wcale nie próbuje taki być. Sprawia wrażenie, jakby bardzo się tym przejmował, ale kariera aktorska nie jest dla nie aż tak ważna. Po jego twarzy było widać, że jest oczytany, dobrze przygotowany i pracowity. Nie dziwi mnie to, że teraz ci wszyscy najlepsi reżyserzy chcą z nim pracować – sam chciałbym jeszcze raz z nim pracować.
- Joel Schumacher

Dotknęłam ręki Crooka, bo on wcześniej dotykał Johnny’ego.
- Kaya Scodelario

Bardzo dobrze nam się razem pracowało. Od początku chciał bym to ja zagrała tę rolę. Dzięki niemu poczułam spokój. Jest bardzo miły w stosunku do kobiet, bardzo delikatny. Czujesz, że bardzo je lubi, że go poruszają.
- Emmanuelle Seigner

Johnny Depp jest silnym i atrakcyjnym mężczyzną. Gdybym był w więzieniu? Nikt inny, Johnny, ty i ja, tu i teraz.
- Gene Simmons

Johnny jest świetny, tajemniczy i inteligentny. Szanuję go za jego role i za to, że pozostał sobą.
- Otep Shamaya

Chciałabym zagrać w erotycznej scenie z Johnnym Deppem.
-  Tanya Sharma

To najbardziej nieśmiały facet, jakiego kiedykolwiek poznałam. Kiedy kamera jest włączona, postać, którą gra, przejmuje nad nim kontrolę, a kiedy reżyser krzyczy cięcie, on z powrotem staje się spokojny. On jest dosłownie jak Doktor Jekyll i Pan Hyde.
- Zoe Sladana

Johnny bardzo różni się od większości aktorów. Lubi to, kim jest i czuje się z tym pewnie. Traktuje ludzi tak, jak sam chciałby być traktowany. Dlatego wszyscy go uwielbiamy.
- Kenn Smiley

Jaden jest jak Johnny Depp. Chce po prostu dobrze grać. Kocha aktorstwo i chce grywać w dobrych filmach, tak jak Johnny.
- Will Smith

Oh człowieku, Johnny Depp to mój koleś. Kiedy dorosnę, chcę być Johnnym Deppem.
- Will Smith

Powiedziałam mu, że jestem w nim zakochana od siódmego roku życie i że oglądałam Beksę z trzysta razy. Przytuliłam go, a potem uciekałam to samochodu i się popłakałam.
- Leelee Sobieski

Należał do rockowego zespołu i mimo iż nie był wokalistą, wiedziałem, że jest muzykalny. Z rozmowy z nim wywnioskowałem, że jest na tyle inteligentny, że nie przyjąłby tej roli, gdyby nie był w stanie udźwignąć jej wokalnie. Wiedziałem, że nie będzie chciał dubbingu. Więc to Johnny Depp zatrudnił Johnny’ego Deppa. Całkowicie mu zaufałem. Wiedziałem, że nie jest głupcem i zrobi to tylko wtedy, gdy będzie wiedział, że to udźwignie. Kazałem mu wsłuchać się w nuty i powiedziałem, że jeśli to udźwignie, nie mam nic przeciwko. Udźwignął.
- Stephen Sondheim

Johnny był fantastyczny. Ostatniego dnia zabrałem na plan swoją dwudziestodwuletnią córkę. Dla niej on jest bogiem i był dla niej bardzo uroczy. Rozmawiał z nią i pocałował na pożegnanie. Jest uroczy i jest cholernie wspaniałym aktorem. Był wspaniały, podobnie jak Helena Bonham Carter. To było fantastyczne doświadczenie.
- Timothy Spall

Johnny Depp był moją ulubioną osobą na planie. Był jak mój najlepszy przyjaciel. Był bardzo miły i grał ze mną w piłkę.
 - Luke Spill

Były momenty, kiedy się bardzo bałem, bo kręciliśmy na pirackim statku, gdzie było dużo wody. Wszędzie była woda. Nie umiałem pływać, a upadłem, ale Johnny mnie uratował. Pocieszał mnie, bo płakałem.
- Luke Spill

Nie mogę się doczekać, by jeszcze raz zobaczyć go dzisiaj w filmie. Chciałbym być tak wielką gwiazdą filmową jak on.
- Luke Spill

Depp to najbardziej oczytany człowiek, jakiego poznałem. Powiedział też jedną z najmądrzejszych rzeczy, jakie słyszałem: Trzeba mieć dużo kasy, żeby prowadzić proste życie.
- Jerry Stahl

Nie. Pewnie jest zajęty robieniem kolejnego ślicznego  filmu, którego nikt nie będzie chciał oglądać.
-Panto Steve (w odpowiedzi na pytanie, czy pójdzie do Johnny’ego i powie mu, że się sprzedał, grając po raz czwarty w PzK)

Wszystkie moje koleżanki kochały się w Johnnym Deppie, ja nie, aż do momentu, gdy go poznałam i zrozumiałam, że to najbardziej fascynujący facet na świecie. Oczywiście jest ognisty, ale on i George Clooney mają w sobie coś z Rudolpha Valentino.
- Dita Von Teese

Jeśli chcesz się poczuć mało męski, stań pomiędzy Johnnym Deppem i Antonio Banderasem. Patrzysz na nich i myślisz sobie: Boże, miałeś zły dzień? Gdybym wyglądał jak Johnny Depp albo Antonio Banderas, miałbym gdzieś to, czy zrobię karierę, sprzedawałbym swoje zdjęcia!
- Danny Trejo 

Nieustraszony, nieustraszony aktor. Kiedy widzisz go podczas pracy, zdajesz sobie sprawę, że to jest facet, który robi to, co miał robić. Urodził się po to, by opowiadać historie.
 - Charlize Theron

Czytam tabloidy i tam Johnny ma okropny wizerunek niegrzecznego chłopca. I przysięgam, że czuję się jak jego matka i myślę sobie: To nie jest mój Johnny; to nie może być mój Johnny; znam Johnny’ego! Ale czytam o tym, jak demoluje pokoje hotelowe.
- Caroline Thompson

Wyszedł do fotografów z deską, co zdecydowanie popieram.
 - Hunter S. Thompson

Johnny wydaje się być szczęśliwy w związku ze swoją rodziną. Ale on jest zbyt mądry, by być tak naprawdę szczęśliwym. Jest skory do chodzenia nad przepaścią. W głębi duszy jest koczownikiem.
- Hunter S. Thompson

Nie wiedziałem, że Johnny Depp potrafi grać, dopóki nie zagrał mnie.
- Hunter S. Thompson

Lubię w Johnnym to, że robi to, co chce, czasami niemal szalone rzeczy.
- Hunter S. Thompson

Johnny jest uroczym, dającym się lubić facetem z ogromnym talentem. Jest bardzo przyjazny; sprawia, że zapominasz o tym, jak wielką jest gwiazdą.
- Jennifer Tood

Jeśli nie kochasz tego faceta, coś jest z tobą nie tak.
- Fred Topel

 Depp powinien być jedną z największych gwiazd na świecie. Wszyscy to wiedzą. Różnica między Tomem (Cruisem), a Johnnym, to to, że Johnny nie jest tak próżny jak Tom. Johnny nie zrobi niczego po to, by na siłę zadowalać publikę. Tom nie ma nic przeciwko temu.
-  Robert Towne

Blow jest oryginalny i porywający. Johnny Depp jest niesamowity.
- John Travolta

Zna nawet kilka niemieckich zwrotów – Miłego dnia; Miłego weekendu; Myślicie, że sram pieniędzmi? Tak, naprawdę to powiedział. Jakiś czas temu jeden z tabloidów napisał, że Johnny zapłacił czterysta czterdzieści euro za butelkę wina. Któregoś dnia podszedł do nas i powiedział: Myślicie, że sram pieniędzmi? Prawie że tarzałam się po podłodze ze śmiechu.
- Franziska Troegner

Johnny jest wielkoduszny i świetnie się z nim pracuje. Jest wiele spokoju w jego grze. David dał nam wolną rękę, gdy rzucasz coś Johnny’emu, on to łapie i odrzuca ci z powrotem. Jest bardzo pomysłowy i ma świetną intuicję. To ważne czuć się swobodnie ze swoim ekranowym partnerem. I ja tak się z nim czułem. Johnny ma również świetne poczucie humoru. Mamy kilka wspólnych zainteresowań i pracujemy z reżyserami o podobnej wrażliwości. Zawsze podobały mi się jego role i byłem szczęśliwy, że w końcu mogłem z nim pracować.
- John Turturro

Johnny Depp to miły gość. Podczas prób chodził wokół mnie. Spojrzałem na niego i spytałem: Co robisz? Odpowiedział: Upewniam się, że nie blokuję twojego światła. Niewielu aktorów się tym przejmuje.
- Bernard Usher

Pan Depp jest bardzo towarzyski. Ale niemożliwym jest z nim gdzieś wyjść. Oczywiście były różne imprezy, na które chodziliśmy wszyscy razem. Ale kiedy ruszasz w miasto, on się po prostu nudzi.
- Johnny Vegas

Chciałabym usłyszeć Johnny’ego w jakimś wielkim przemówieniu. Kiedy się przełamie, jest naprawdę genialny.
- Johnny Vegas

Jak każdy byłem zdenerwowany przed poznaniem takiej gwiazdy jak Johnny. Ale nie jestem w stanie powiedzieć, jak uroczy jest. Ma świetną robotę, ale nigdy nie zapomina o tym, żeby traktować ludzi z szacunkiem, bo są dokładnie tacy sami jak on.
- Johnny Vegas

Johnny i ja świetnie się dogadujemy, to niesamowity facet. Chciałbym, żeby był okropny, żeby był prawdziwym fiutem, mógłbym was wtedy zasypać historiami o tym, jakim to jest draniem. Ale nie mogę. Niestety nie wychodzimy razem wieczorami. Wiem, dlaczego nie chodzi na drinki, bo gdy się gdzieś pojawia, wszyscy się na niego gapią.
- Johnny Vegas

Najpierw kręciłam ja, a potem Johnny i to było bolesne. Czasami udawało nam się nakręcić coś razem, ale to było frustrujące, bo Johnny to niesamowity aktor i chcesz grać z nim w każdej scenie.
- Mia Wasikowska

Jest ikoną równych szans. Nawet lesbijki go kochają.
- John Waters

Johnny wprowadził grunge. Nie pamiętam, by przed nim jakaś gwiazda filmowa tak wyglądała.
- John Waters

Najprzystojniejszy pracownik stacji benzynowej na świecie.
 - John Waters

Wspaniały przyjaciel, piękny mężczyzna, miły człowiek i najlepszy aktor na świecie.
- John Waters

Nie mam nic do Toma, ale Johnny będzie większą gwiazdą. Nikt nie ma dosyć Johnny’ego Deppa.
- John Waters

Przebywanie z Johnnym różniło się od przebywania w gwiazdą filmową. To było jak przebywanie z idolem.
- John Waters

Depp jest piękny. Robi wszystko, co może, by zmniejszyć to piękno. Ale wszystko, co robi, sprawia, że wygląda jeszcze bardziej interesująco.
- Albert Watson

Z Johnnym Deppem, gdyby był wolny. Musimy udawać, że Vanessy Paradis nie ma na tej planecie.
-Emma Watson (na pytanie, z kim chciałaby się związać)

Chciałabym zagrać starszą kobietę z Johnnym Deppem. Jest niesamowity. Kocham Donniego Brasco. I te jego usta!
 - Sigourney Weaver

Moim największym koszmarem jest myśl, że Johnny Depp mógłby przyłączyć się do naszego zespołu. Nie zrozumcie mnie źle. Uwielbiam tego aktora, ale myśl, że miałbym być w zespole z kimś milion razy przystojniejszym i czarującym od siebie, przeraża mnie! Przy Johnnym nie miałbym szans.
- Pete Wentz

Był piękny. Był piękną kobietą. Był niesamowity. Był zalotny. Wyglądał tak, jakby przez całe życie grał transwestytę.
 - Dianne Wiest

On nie potrafi być nieszczery. To może być niebezpieczne.
 - Dianne Wiest

Czasami, kiedy musisz otworzyć usta na ekranie, cała prawda wychodzi na jaw i kiedy Johnny otwiera usta, prawda staje się głębsza.
- Dianne Wiest

 
Jeśli to ja byłbym reżyserem, jako Willy’ego Wonkę widziałabym jedynie Johnny’ego Deppa, bo ma w sobie coś magicznego i tajemniczego i to jest niezbędne do tej roli.
- Gene Wilder

Lubię Johnny’ego Deppa i doceniam fakt, iż stwierdził, że ciężko będzie mi dorównać w tej roli.
- Gene Wilder

Johnny Depp jest niezwykłym reżyserem – wie czego chce i jest na tyle mądry, by wiedzieć, kogo zatrudnić, by osiągnąć swój cel.
- Clarence Williams III

Johnny jest bardzo utalentowanym aktorem, ale jest też zabawny. Przysięgam na Boga, on nie może być Amerykaninem, to najdelikatniejszy, najpokorniejszy, najzabawniejszy człowiek, jakiego poznałam. Jest naprawdę cudowny.

- Kate Winslet

On musi mieć jakiś eliksir, albo napój, bo wygląda cholernie dobrze! Wygląda fantastycznie. To powinna być zbrodnia. Ciężko jest stać obok niego.

- Kate Winslet

Zawsze byłam fanką aktorstwa Johnny’ego. Uważam, że wybiera naprawdę odważne produkcje. Jest wspaniałym facetem, wspaniałym ojcem i ma w sobie coś z dziecka. Ta współpraca to było niesamowite doświadczenie. Lubi się dzielić pomysłami, więc bardzo dobrze nam się współpracowało. Zawsze się mnie pytał: Co o tym sądzisz?, a ja odpowiadałam: świetny pomysł, ale może spróbujemy czegoś innego?. Później ja pytałam jego, czy to, co ja wymyśliłam, było dobre, ale zawsze, zanim on coś odpowiedział, ja stwierdzałam, że to było żałosne. Poza tym oboje nienawidzimy oglądać siebie na ekranie.

- Kate Winslet

Johnny to dżentelmen, jest bardzo zabawny. Ma brytyjskie poczucie humoru. Jest jak Europejczyk w ciele Amerykanina. Jest świetny. To niedorzeczne, ale zapytałam go: Czy pijesz alkohol?, a on powiedział: Tak i spojrzał na mnie, jakbym miała sześć głów. A ja powiedziałam: Twoja skóra! On ma niesamowitą skórę.

- Kate Winslet

Zdecydowanie jest druzgocąco przystojny. Jego uroda szokuje i irytuje, bo jest po czterdziestce, a wygląda jakby miał trzydzieści lat. To naprawdę śliczny facet.
- Kate Winslet

Wszyscy mnie pytają, czy nie jestem zła, że nie całowałam się z Johnnym Deppem. Zarówno ja jak i Johnny, śmiejemy się z takich pytań.

- Kate Winslet

Pierwszego dnia, gdy go poznałam, było późno, długo się na to szykowałam, bo byłam w nim zakochana przez całe swoje życia. Ale czyż nie wszystkie się w nim kochamy? Kiedy zobaczyłam go po raz pierwszy, byłam przebrana za chłopaka. Nie miałam nawet ładnej sukienki. Chowałam się przed nim, a potem Colleen Atwood, która zajmuje się kostiumami, zaprowadziła mnie do Johnny’ego i powiedziała: Jeszcze nie poznałeś Jayne, gra twoją córkę, a on powiedział: Cześć, jestem Johnny, miło mi cię poznać, a ja powiedziałam coś, co nawet nie było po angielsku.

- Jayne Wisener

Mamy Johnny’ego Deppa w jego najlepszej formie. Willy Wonka zawsze był bardzo ekscentryczną postacią, a wsadzasz Johnny’ego Deppa w buty Wonki i on nagle staje się jeszcze bardziej ekscentryczny. 

- Richard Zanuck

Dostałem telefon od agenta, który jest również agentem Johnny’ego Deppa, powiedział, że Johnny chce się ze mną spotkać. Odpowiedziałem: Nie chcę się spotkać z Johnnym Deppem. Nie chce się spotykać z żadną gwiazdą filmową, nie lubię ich. On powiedział: Johnny to miły facet, polubisz go. Powiedziałem: Ta, jasne. To samo mówiłeś o Sharon Stone. Ale poszedłem na to spotkanie i naprawdę go polubiłem. Ma w sobie coś, wzbudza pozytywne emocje. To dobry aktor. Większość gwiazd filmowych to kiepscy aktorzy. Mają określoną charyzmę. Ludzie lubią oglądać ich ciągle w tych samych rolach – wystarczy spojrzeć na Bruce’a Willisa, on zawsze będzie Brucem Willisem.
- Terry Zwigoff

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga