piątek, 9 maja 2014

Mortdecai

Na portalu The Hollywood Reporter pojawił się wywiad z Robem Friedmanem i Patrickiem Wachsbergerem z Lionsgate Motion Picture Group. Jedno z pytań dotyczyło Mortdecai:

THR: Johnny Depp gra główną rolę w Mortdecai, w filmie o niewydarzonym agencie, który trafi do kin szóstego lutego. Czy nie martwicie się tym, że Transcendence okazało się być jego trzecią porażką z rzędu? 
WACHSBERGER: Mortdecai to kompletnie inny film. Johnny Depp stworzył postać Mortdecai, tak samo jak stworzył Jacka Sparrowa.
Osobiście wierzę, tak samo jak mój partner, że takiego Johnny'ego Deppa ludzie chcą oglądać. Johnny Depp grający normalnego, poważnego faceta? Niezbyt to ciekawe. Myślę, że w Mortdecai stworzył hitową postać. 



1 komentarz:

  1. Właśnie dodałam na blogu recenzje Transcendencji. Marion - wysłałam Ci ją e-mailem :) Mam zamiar też napisać recenzje Odważnego i Don Juana - ale jakoś nie mogę się za to zabrać! Ooo, Mordecai jestem bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga