niedziela, 16 lutego 2014

Makeup Artists and Hairstylists Awards

W dniu wczorajszym Johnny pojawił się na gali rozdania nagród Makeup Artists and Hairstylists Awards, gdzie odebrał statuetkę Distinguished Artisan Award ( Wybitny rzemieślnik) za wszystkie swoje kreacje aktorskie.

To wielki zaszczyt, ale tak spoglądam na ekran i widzę, jak wiele absurdalnych rzeczy zrobiłem. Poważnie, dlaczego ciągle dostaję role? Zrobiłem wiele rzeczy... Za niektóre prawdopodobnie powinienem przeprosić, ale tego nie zrobię. 
[...]
Gdyby nie ci ludzie, którzy nakładają mi makijaż, nigdy nie odnalazłbym się tak dobrze w granych przez siebie postaciach. Charakteryzatorzy pomagają mi dojść do korzeni postaci.

W dalszej części przemowy Johnny wspomniał, że swoją miłość do charakteryzacji odkrył na planie filmu Koszmar z ulicy wiązów:

Wes, który dał mi szansę, umówił mnie na spotkanie z Davem Millerem, podczas którego ten wykonał odlew mojej twarzy. Wtedy odkryłem, co było dziwne, że lubię być poddawany takim zabiegom. Lubię być tak odizolowany. Zawsze chcę tego, by ciężko mnie było rozpoznać. Dążę do tego. Myślę, że to właśnie próby pokazywania za każdym razem czegoś innego z pomocą wspaniałych charakteryzatorów stworzyły moją, jak to nazywacie, karierę. 
 
Źródło: Johnny Depp Zone








2 komentarze:

Archiwum bloga