środa, 8 września 2021

Zdjęcie: Olivier Vigerie

 Olivier Vigerie opublikował na instagramie zdjęcie Johnny'ego wykonane w minioną niedzielę i podzielił się krótką anegdotą z sesji:


To moja druga sesja zdjęciowa z Johnnym Deppem, tym razem trwała ona dwie minuty, odbyła się w Royal Hotel w Deauville chwilę przed wyjściem na czerwony dywan. 

Ludzie ciągle mnie pytają, jaki on jest. Mogę powiedzieć tylko o tym, jak dobry dla mnie był i jakim jest gentlemanem. Prezentował się naprawdę pięknie. Jest bardzo łagodny. Zastanawiam się, jak udało mu się, mimo tej całej sławy i wszystkim pochlebstwom, zachować taki sposób bycia. To, jak wyszedł na tym zdjęciu, oddaje tę postawę. Jest tu cienka linia między "cześć" a "chcę się ukryć". Powiedziałem mu, że zostałem fotografem właśnie dla takich momentów i mnie przytulił. Powiedziałem sam do siebie: dobra robota. Poczułem się zaszczycony i byłem pod ogromnym wrażeniem. Dziękuję, Johnny Deppie.

 Czekajcie na kolejną porcję wyjątkowych zdjęć Johnny'ego. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga