wtorek, 15 lutego 2022

Tłumaczenie na życzenie: Taśmy część 4

 Johnny Depp (2- 44:32)

Nie chcę ci robić niczego złego. Nie chcę cię krzywdzić. Nie chcę cię ranić. Jak mówiłem, zrobię wszystko, co w mojej mocy, ale to musi działać w obie strony. 


Amber Heard (2- 44:34)

Tak, zgadzam się. 


Johnny Depp (2- 44:37)

Ale zadzwoniłaś do mnie wczoraj w nocy. Zasnęłaś przy telefonie, masz tego świadomość?


Amber Heard (2- 44:44)

Tak. Przepraszam, musiałam znów wziąć Ambien. Zauważyłeś, że zasnęłam? 


Johnny Depp (2- 45:01)

Zasnęłaś też wcześniej. Musiałaś zasnąć wcześniej, potem się obudziłaś i mówiłaś dalej. A potem nagle zapadła cisza. 


Amber Heard (2- 45:05)

Naprawdę nie chcę znów spać bez ciebie. Nie odchodź. Nie odchodź. Przepraszam, że to zrobiłam, ale ta pieprzona rzecz się czasem dzieje. Ty też czasami tak robisz. Ale to nie może być koniec. Nasze małżeństwo jest większe niż to wszystko. 


Johnny Depp (2- 45:32)

Nie musimy już nigdy dochodzić do tego punktu. 


Amber Heard (2- 45:32)

Zgadzam się. Zgadzam się, ale... 


Johnny Depp (2- 45:32)

Mam nadzieję, że już więcej nie dojdziemy do tego punktu. Kocham cię i chcę, byś była moją żoną. Chcę być twoim mężem i chcę być dobrym mężem. Jeśli nim nie byłem, zrobię wszystko, co mogę, by nauczyć się być dobrym mężem. 


Amber Heard (2- 46:47)

Jesteś wspaniałym mężem. Naprawdę. Ale jest ciężko, kiedy coś wychodzi [niezrozumiałe] i to nagle się staje wielkim problemem. Pojawia się wybój. I jest ciężko. Kocham cię i wiem, że może nam być ze sobą bardzo dobrze. 


Johnny Depp (2- 47:09)

Wspaniale. 


Amber Heard (2- 47:14)

I jestem tu, by spróbować pójść na przód, musimy spróbować sobie wybaczyć. 


Johnny Depp (2- 47:19)

Wiem, że dzisiaj się kłóciliśmy, próbując ogarnąć to całe szalone gówno, i jedna rzecz przypomina o kolejnej i zaczynamy znów się kłócić. I wszystko staje się kurewsko pogmatwane. Wychodzi z tego biały szum, wielki bałagan. Cieszę się, że doszliśmy do momentu, w którym traktowaliśmy się gównianie. Cieszę się, że dotarliśmy do momentu, w którym nie wiedzieliśmy, jak to wszystko się skończy. Ale to, że tu dziś przyszłaś, to pieprzony akt odwagi. Przyszłaś i rozmawiasz ze mną, próbujemy to wszystko naprawić. Mówisz mi o moich problemach, które cię dotykają. Zmieniam się. I ty się zmieniasz i chcę byśmy zmienili się razem. 


Amber Heard (2- 49:09)

Dziękuję ci za to, że tu ze mną siedzisz i rozmawiasz. Nie spodziewałam się tego. I jestem z ciebie dumna, bo nie uciekłeś. Nie wyszedłeś. Jestem z ciebie dumna. To oznacza, że jesteśmy w stanie rozwiązać nasze problemy. Musimy mówić o pewnych rzeczach. Wielu z nich nie zapomnimy, ale możemy to sobie wybaczyć. Naprawdę tego potrzebujemy. Moja mama ma rację. Niemówienie o problemach tylko pogarsza sprawę. Nosimy te ciężary. I mama ma rację. Wiem, że ma. 


Johnny Depp (2- 50:04)

Ma rację. Trafiła w pieprzone sedno. Może nam się udać, jeśli tego chcemy. Przejdziemy przez to gówno, jeśli chcemy. Chyba, że jesteś teraz niepewna.


Amber Heard (2- 50:56)

Nie, nie jestem. Kocham cię. Potrzebuję bezpieczeństwa. Muszę mieć się czego trzymać. Bo inaczej, po co miałabym w tym trwać? 


Johnny Depp (2- 51:15)

Powiedz mi, co stanowi problem. Powiedz mi o tym, zamiast dusić to w sobie tak długo, aż  w końcu wybuchniesz. Ja będę robił tak samo. I wtedy, kiedy już wyrzucimy z siebie to gówno bez wielkiego dramatyzowania, a nawet jeśli będziemy dramatyzować, to i tak to z siebie wyrzucimy i będziemy wiedzieć, o co chodzi. Ale jak sama powiedziałaś, tego w naszym związku nie ma. Przestaliśmy to robić. I to nie działa. Ta metoda nie działa. Bam, koniec. Zabija mnie świadomość, że możesz myśleć, że cię nie doceniam, że nie jestem godny zaufania, że jestem złym mężem. Nie proszę cię, byś odnosiła się do wszystkiego, co mówię. Chodzi mi o to, że bym umarł, gdybym wiedział, że właśnie tak mnie postrzegasz. Teraz już wszystko wiem. I zrobię wszystko, co w mojej mocy, by się ogarnąć, żeby więcej cię nie krzywdzić, żebyś ty mnie więcej nie krzywdziła. Zrobię wszystko, byśmy znów byli parą. Byśmy znów byli przyjaciółmi. Byśmy się nie kłócili. Żebyśmy się kochali. 


Amber Heard (2- 53:32)

Obiecuję, że nie będę wybuchać, jeśli będziemy inaczej postępować podczas kłótni. Nie odchodź wtedy ode mnie. Zrób co innego. I obiecuję, że wtedy ja też będę inaczej postępować. Obiecuję. 


Johnny Depp (2- 53:54)

Dziękuję. Nie jestem zrozpaczony. Czasem bywam i wtedy się na siebie denerwujemy. Może zamiast stać na przeciwko siebie jak wojownicy, po prostu usiądźmy. Poważnie, usiądźmy. Nawet, gdy mówimy "Hej, słuchaj, walczymy ze sobą jak jakieś gnoje, usiądźmy, napijmy się wina i przegadajmy to" wiem, że ty nadal masz żal. I wiem, że ja mam żal. Po prostu musimy zdać sobie z tego sprawę i przyznać się do tego. Coś nie tak? 


Amber Heard (2- 55:57)

Włączyłam pauzę. Zauważyłam, że pada mi bateria. Ale nadal wszystko się nagrywa. O, już[niezrozumiałe] Jack? Robi coś na Halloween? 


Johnny Depp (2- 55:56)

Tak, chce coś zrobić na Halloween. Mówił, że wcześniej zajdzie. Rano o 10:45 przysłał mi wiadomość. "Cześć, tato. Przepraszam, że nie odebrałem. Byłem w miejscu, w którym gonią cię mordercy z bronią i inne takie". 10:45. Zapytał, czy chcę się spotkać. O 10:57, napisałem mu: "Tak, proszę pana. Jestem na 80. Będę gotów o każdej porze, którą wybierzesz." A on mi napisał, że właśnie się obudził. Napisałem "Przyjedź, kiedy chcesz, chłopcze. Będę tu cały czas". Odpisał "Dzięki, tato. Do zobaczenia niedługo. Nie mogę się doczekać".


Amber Heard (2- 57:11)

To było dzisiaj o pierwszej, tak? 


Johnny Depp (2- 57:43)

Tak. Może bał mi się powiedzieć czy coś. 


Amber Heard (2- 58:00)

Wracam do domu. 


Johnny Depp (2- 58:00)

Wracasz? Myślałem, że masz dziś jakąś robotę. 


Amber Heard (2- 58:01)

Co?


Johnny Depp (2- 58:01)

Myślałem, że masz dzisiaj jakąś robotę. Nie masz?


Amber Heard (2- 58:09)

Nie. Już wcześniej mnie o to pytałeś. 


Johnny Depp (2- 58:09)

Bo wczoraj tak mówiłaś. 


Amber Heard (2- 58:12)

Lecę. Musiałam to z siebie wyrzucić. Teraz chcę coś zjeść i napić się wina. Możesz się przyłączyć, jeśli chcesz. 


Johnny Depp (2- 58:40)

Tak, chcę. Chodźmy. 


Amber Heard (2- 59:23)

Kocham cię. Kocham cię. 


Johnny Depp (2- 59:36)

Kocham cię. Kocham cię. Wybacz mi. Albo pozwól mi zasłużyć na twoje wybaczenie. Ja ci wybaczam. 


Amber Heard (2- 59:37)

Naprawdę?


Johnny Depp (2- 59:38)

Wybaczam cię. 


Amber Heard (2- 59:39)

Przepraszam za wszystko. Naprawdę. 


Johnny Depp (2- 59:40)

Dziękuję. To wszystko sprowadza się do tych trzech ostatnich słów. 





To już ostatnia część tłumaczenia. Fragment dotyczący Jacka był bardzo chaotyczny, jakby wyrwany z kontekstu, miałam wrażenie, jakby brakowało tam części tekstu, no ale zrobiłam, co mogłam. 


2 komentarze:

  1. Wielkie dzięki za twoją pracę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, sama byłam ciekawa całości tych taśm, bo wcześniej słyszałam tylko ich fragmenty. Niby całość jest na YouTubie, ale momentami ciężko było mi zrozumieć, co mówią, bo mówili albo bardzo cicho, albo bardzo szybko i niezrozumiale, więc nie odsłuchałam wszystkiego.

      Usuń

Archiwum bloga