wtorek, 3 grudnia 2013

Zdjęcia z planu + Transcendence + Turning Tricks

2.12.2013 Londyn:




Podczas festiwalu filmowego w Rzymie zaprezentowano pięciominutowy fragment filmu Transcendence. Zaraz potem na oficjalnym profilu magazynu Ciak na Twitterze pojawiła się opinia na jego temat:

Zaprezentowano nam pięciominutowy fragment Transcendence. Niesamowity, ambitny i wizjonerski [...]  Depp jest w dobrej formie. Transcendence już jest kultowy.

Źródło: Johnny Depp Zone
Tłumaczenie by Marion
 


Na portalu Weekender life opublikowany został wywiad z zespołem Turning Tricks, pojawiła się tam mała wzmianka o Johnnym:

Doszły nas słuchy, że macie wielkiego fana w osobie Johnny'ego Deppa; to prawda, że przyjechał na wasz   koncert w Camden w przebraniu?
John: Nie był w przebraniu! Właściwie to był bardzo wystrojony; to było w Bar Solo, to małe miejsce, więc  musieliśmy go wprowadzić i wyprowadzić po kryjomu. Poznaliśmy go dwa dni wcześniej w pubie Guya Ritchie'ego w Londynie i zaprosiliśmy na występ. Jest naprawdę bezbarwny i nie ma nic do powiedzenia (śmieje się). Nie, jest bardzo miły, odrobinę nieśmiały, ale ma dziwaczne poczucie humoru, podobnie jak my, więc rozumiał wszystkie nasze dziwne żarciki.
Eliot: Pomagał nam ze sprzętem. Spakował wszystkie moje pedały po koncercie. Byłem na backstage'u a on zapytał, czy może w czymś pomóc. A kiedy spytał, czy się spisał, powiedziałem, że nie. Zostawił dwa przewody na scenie. Powiedziałem: nie rezygnuj ze swojej pracy, Johnny: nigdy nie zostaniesz technicznym. Był do niczego.
John: To szalone. Dziewczyny to uwielbiają. To dobra historia. Dziewczyny pytają mnie, czy mogę je  zapoznać z Johnnym, a ja odpowiadam: ‘cóż, przyjdź dzisiaj do mnie to pomyślimy’.


Tłumaczenie by Marion

1 komentarz:

  1. Czekam z niecierpliwością na te dwa nowe filmy z Johnny'm. Tak jak ostatnio tu pisałam - jego ostatnie wyczyny aktorskie nie rzuciły mnie na kolana. Ale widzę, że jest szansa na poprawę. Opinie o nowym filmie mnie ucieszyły! Czyżby 2014 był znów rokiem Deppa? :)
    Pochwalę się też swoim blogiem:
    http://depppoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga