piątek, 18 kwietnia 2014

Aktualizacja

Podana kilka dni temu informacja, jakoby Johnny miał być gościem programu Grahama Nortona, okazała się nieprawdziwa. Przepraszam za zwłokę z tą aktualizacją, ale wyleciało mi to z głowy.

***

Korzystając z okazji, chciałabym zasięgnąć Waszej opinii. O co chodzi? O dwa projekty - jeden już istniejący i drugi, który miałby dopiero powstać.
Pierwszy to Akcja-recenzja - zamiast odnośników na stronie głównej chciałabym stworzyć osobną podstronę, na której znajdowałyby się nie tylko opinie na temat najnowszych filmów, ale też i tych starszych.
Drugi to całkiem nowa podstrona, o której wspominałam kiedyś mimochodem w komentarzu - Fan-Art: wszelkie prace artystyczne zainspirowane Johnnym i jego filmami ( rysunki, prace graficzne, odnośniki do blogów z fan-fiction itp.)
Co  Wy na to? Bylibyście takim czymś zainteresowani?

6 komentarzy:

  1. Oba pomysły są trafione! Ja też na swoim blogu opublikowałam parę swoich rysunków z Johnnym. Z tego co obserwuję na Fecebooku (na stronie polskich sympatyków Deppa) inne dziewczyny pięknie rysują Johnny'ego! Podoba mi się też pomysł z odnośnikami do blogów z fan fiction - chętnie bym poczytała coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem za !! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pomysły :)

    http://e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także jestem za :)
    Monika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odzew, na dniach postaram się za to zabrać :)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga